Electrician

مهندسی برق-الکترونیک-کنترل-ابزار دقیق-انتقال و توزیع-مکاترونیک-کامپیوتر-مکانیک-IT

Electrician

مهندسی برق-الکترونیک-کنترل-ابزار دقیق-انتقال و توزیع-مکاترونیک-کامپیوتر-مکانیک-IT

تبدیل دستگاههای iOS به یک دماسنج


 تبدیل دستگاههای iOS به یک دماسنج

همه ما می دانیم که هیچ سنسوری برروی آیفون ، آیپد و آیپاد تاچ وجود ندارد که به شما اجازه خواندن درجه حرارت اشیاء اطراف شما را بدهد . اما با معرفی iCelsius Pro این امکان به وجود خواهد آمد . این ابزار که مخصوص دستگاههای iOS می باشد ، به کاربر اجازه می دهد تا درجه حرارت هر چیزی را بسنجد ، البته این کار را با استفاده از یک اپلیکشن مخصوص قابل دانلود از App store بنام iCelsius انجام خواهد داد .

همه کاری که کاربر مجبور به انجام آن است ، اتصال این وسیله جانبی به دستگاه iOS ، اجرای اپلیکشن مورد نظر و چسباندن دماسنج به چیزی است که می خواهیم دمای آن را بدست بیاوریم . اپلیکشن iCelsius حتی توانایی رسم نمودارها ، تنظیم زنگ هشدار ، ذخیره سازی و به اشتراک گذاری نمودارها با اشخاص دیگر را دارد . همچنین علیرغم نام آن که دما را براساس سلسیوس یا سانتیگراد نشان می دهد ، این ابزار اپلیکشن توانایی نشان دادن درجه حرارت براساس فارنهایت را نیز خواهد داشت .

بازه زمانی که این ابزار قابلیت اندازه گیری دما را دارد نیز بین -۲۲ تا ۳۰۲ درجه فارنهایت یا -۳۰ تا ۱۵۰ درجه سلسیوس یا سانتیگراد است و می توان از آن در کارهای مختلفی مانند اهداف علمی و آموزشی در کلاس ها ، تعیین دمای حمام یک کودک و حتی دم کردن چای استفاده کرد . iCelsius Pro هم اکنون بصورت پیش فروش با قیمت ۵۴.۹۹ دلار و از طریق این لینک در دسترس می باشد .


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد