Electrician

مهندسی برق-الکترونیک-کنترل-ابزار دقیق-انتقال و توزیع-مکاترونیک-کامپیوتر-مکانیک-IT

Electrician

مهندسی برق-الکترونیک-کنترل-ابزار دقیق-انتقال و توزیع-مکاترونیک-کامپیوتر-مکانیک-IT

دانلود رایگان مجوعه کتابهای هنرستان

دانلود رایگان مجوعه کتابهای هنرستان


در این مطلب سعی کردم که تمامی کتابهای هنرستان رو برای دانلود بزارم بیشتر کتابهای هنرستان کاتالوگ شرکتهای بزرگی مانند زیمنس هستند که بسیار ارزشمند هستند و خوندن کتابها خالی از لطف نیست برای دانلود به ادامه مطلب برید

دانلود رایگان مجوعه کتابهای هنرستان


ماشین AC


ماشین DC 


ابزار مقدماتی الکترونیک


اصول ارسال و دریافت تصاویر رنگی


اصول اندازه گیری الکتریکی


اصول ضبط مغناطیسی


الکترونیک عمومی 1


الکترونیک عمومی 2


آزمایشگاه اندازه گیری الکتریکی


آزمایشگاه مبانی مخابرات و رادیو


بازپیچی الکتروموتورها


برق تاسیسات


تعمیر لوازم خانگی حرارتی جلد دوم


تعمیر لوازم خانگی حرارتی جلد اول


تعمیر لوازم خانگی گردنده


تقویت صوت و تصویر


دریافت و پردازش سیگنالهای صوت و تصویر در تلویزیون سیاه و سفید


دیود ترانزیستور


راه اندازی موتورهای الکتریکی تک فاز و سه فاز جلد دوم


راه اندازی موتورهای الکتریکی سه فاز و تک فاز جلد سوم




























منبع: Electrician.blogsky.com

نظرات 4 + ارسال نظر
یاسر یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ http://YASERDASHTADR.BLOGSKY.COM

سلام
یه طرح خوب و عالی برای آموزش زبان انگلیسی دارم

من یه طرح خوب دارم و اونم اینه که هر یک روز در میان من در وبلاگ ۴۰ چهل تا لغت انگلیسی همراه با معنیش رو میزارم و شما اونا رو کپی کنید روزی ۲۰تا از لغت ها رو ( ۱۰تا صبح - ۱۰تا بعدازظهر - شبها هم فقط مرور کنین) با هم و هماهنگ حفظ کنیم. و هر ۶ روز در میان هم اونا با برنامه مرور کنیم این جوری ما در ماه در حدود ۶۰۰ تا لغت رو حفظ کردیم و هرهفته بچه ها روند پیشرفتشون رو تو وبلاگ بیان کنند.

باور کنین این یه روش خوبیه اگه همه با هم باشیم و هماهنگ عمل کنیم مطمئنا موفق می شیم .

حالا برای شروع کار باید پایه کار داشته باشیم اگه با طرح من موافق هستین تو قسمت نظرات وبلاگ بگین تا با هم شروع کنیم.

حسین اقدمی سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ب.ظ

امکانات ایجاد شده در این وبلاگ با زحمت فراهم گردیده اند ولی امروز که مشکل من با آنها مرتفع گردید من به نوبه خودم از مدیریت این وبلاگ کمال تشکر را دارم .

احمد جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:44 ب.ظ

با سلام/من نتونستم دانلود کنم کتابه بسیار خوب اند اگه نظام قدیم باشه اگه ممکنه برایم ایمل کنید

دوست گرامی تمامی این نسک ها (کتابها) رو خودم در پرسین گیگ بارگذاری کردم و چیزی حدود دو ماه برای من زمان برد(روزی یک ساعت) و حالا ایمیل کردن این همه کتاب که فکر کنم 250 مگابایتی باشه کار ساده ای نیست و دوباره نگاه کردم مشکلی نداره میتونید دانلود کنید

محمدرضا یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام
برای قرار دادن دانلود رایگان تمامی کتابهای هنرستان ممنونم. فقط کتاب آزمایشگاه مبانی مخابرات و رادیو قابل دانلود نیست اگه ممکنه لینک دانلود اصلاح بشه.
سپاس

سپاس دوست گرامی تلاش میکنم که در هرچه زودتر درستش کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد